ALGEMENE VOORWAARDEN
Dit document regelt de algemene voorwaarden voor aankopen en gerelateerde diensten die worden geleverd door Emma Sleep NL B.V., met statutaire zetel te Kamperfoelie 8, 2262AE Leidschendam, vennootschapsbelastingnummer NL864491098B01, geregistreerd bij het handelsregister van Lissabon onder hetzelfde nummer (hierna "EMMA" of "WIJ" of "VS"). De bepalingen van deze Algemene Voorwaarden hebben geen nadelige invloed op of verminderen de rechten die de klant bij wet zijn verleend.
-
ALGEMENE ASPECTEN
Aankoop van een EMMA-product impliceert volledige en onvoorwaardelijke acceptatie van alle bepalingen in deze Algemene Voorwaarden. Alle algemene voorwaarden van de KLANT die kunnen afwijken van deze Algemene Voorwaarden zijn alleen van toepassing als EMMA deze uitdrukkelijk schriftelijk heeft erkend in het individuele geval. Deze Algemene Voorwaarden zijn ook van toepassing als EMMA de levering zonder voorbehoud heeft uitgevoerd met kennis van algemene voorwaarden die in strijd zijn met deze Algemene Voorwaarden.
-
THUISBEZORGING EN MONTAGE
2.1 THUISBEZORGING
Bij ontvangst van de bestelling dient de KLANT alle geleverde producten te controleren en ervoor te zorgen dat de artikelnummers van de gekochte artikelen en de artikelnummers van de geleverde artikelen hetzelfde zijn, evenals de hoeveelheid en staat hiervan.
Indien er fouten zijn en/of indien de artikelen beschadigd zijn of niet overeenkomen met de bestelling, dient de KLANT onmiddellijk of binnen 48 uur contact op te nemen met onze Klantenservice via emmawinkel.nl.support@emma-sleep.com (maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00 uur), zodat WIJ de situatie kunnen corrigeren. Dit feit heeft geen invloed op het recht van de KLANT om te klagen over de productgarantie voor enige non-conformiteit die aan het licht kan komen binnen de duur van de vrijwillige garantieperiode van EMMA, zoals verder beschreven in Sectie 9. WETTELIJKE GARANTIE EN VRIJWILLIGE GARANTIE.
Wanneer de KLANT kiest voor Thuisbezorging en de bezorgservice van de vervoerder wordt gecontracteerd, stemt de KLANT ermee in om beschikbaar te zijn en te blijven voor de communicatie met de vervoerder en op/op de bezorgdatum/tijd die door de vervoerder aan de KLANT wordt meegedeeld.
Indien de KLANT niet beschikbaar is om de producten te ontvangen op de datum en binnen het tijdsbestek dat door de vervoerder is meegedeeld of tussen de KLANT en de vervoerder is overeengekomen, dient de KLANT binnen 72 uur na de geplande leverdatum/tijd die door de vervoerder aan de KLANT is meegedeeld of tussen de KLANT en de vervoerder is overeengekomen, contact op te nemen met EMMA. EMMA kan de datum en/of het tijdsbestek voor de levering van de service zonder extra kosten wijzigen op verzoek van de KLANT via haar Klantenservice tot 24 uur voorafgaand aan de geplande leverdatum/tijd die door de vervoerder aan de KLANT is meegedeeld of tussen de KLANT en de vervoerder is overeengekomen.
De KLANT verbindt zich ertoe om op de overeengekomen datum en tijd op de locatie aanwezig te zijn en telefonisch bereikbaar te zijn voor de ontvangst van de goederen.
Bovendien zal EMMA, indien een levering wordt vertraagd door de fout van de vervoerder, de levering binnen 72 uur opnieuw plannen. De planning van een nieuwe leverdatum is afhankelijk van de beschikbaarheid van de bezorgservice van de vervoerder. Zodra deze periode van 72 uur is verstreken zonder dat EMMA een nieuwe leverdatum/-tijd heeft kunnen plannen vanwege de fout van de KLANT, heeft EMMA het recht om het Contract te beëindigen, de KLANT hiervan op de hoogte te stellen en de door de KLANT betaalde aankoopprijs van de bestelling terug te betalen met behulp van de betaalmethode die is gebruikt om de aankoop te doen. De bovenstaande bepalingen zijn ook van toepassing op elke situatie waarin het niet plannen van een nieuwe leverdatum/-tijd of het niet leveren van de producten op een nieuwe geplande leverdatum/-tijd wordt veroorzaakt door of anderszins toe te schrijven is aan de KLANT-
De KLANT accepteert en erkent dat de levering onderhevig is aan geluidsbeperkingen. De KLANT verbindt zich ertoe om EMMA te informeren over het bestaan van lokale feestdagen die zouden verhinderen dat de Service op die datum wordt geleverd.
2.2. MONTAGE
Wanneer een montagedienst wordt gecontracteerd, verbindt EMMA zich ertoe deze dienst uit te voeren op de plaats en op de datum die met de KLANT zijn overeengekomen en de dienst binnen dat tijdsbestek te verlenen.
Bij het contracteren van deze dienst moet de KLANT EMMA ook informeren over het bestaan van eventuele obstakels die de montage op de aangegeven plaats kunnen verhinderen of belemmeren (zoals de aanwezigheid van plinten, geen elektriciteit, gipsplaatwanden, enz.). Deze informatie moet nauwkeurig door de KLANT worden verstrekt en het is essentieel dat EMMA de mogelijkheid kan verifiëren om de dienst uit te voeren.
De KLANT moet aanwezig zijn, telefonisch bereikbaar zijn en op de aangegeven plaats blijven voor de levering van de dienst op de datum en gedurende het tijdsbestek dat met EMMA is overeengekomen.
De KLANT moet de conformiteit van de montage bevestigen. Mochten er fouten of schade zijn, neem dan onmiddellijk of binnen 48 uur contact op met ONZE Klantenservice via emmawinkel.nl.support@emma-sleep.com (maandag t/m zaterdag: 09:00-18:00 uur), zodat WIJ de situatie kunnen corrigeren. Dit feit heeft geen invloed op het recht van de KLANT om te klagen op grond van de productgarantie voor enig gebrek aan conformiteit dat aan het licht kan komen binnen de duur van de vrijwillige garantieperiode van EMMA, zoals verder beschreven in Sectie 9. WETTELIJKE GARANTIE EN VRIJWILLIGE GARANTIE.
Indien de KLANT de montageservice contracteert, zal EMMA de montage van de producten uitvoeren via haar dienstverleners volgens de bij hen meegeleverde instructies en zonder enige vorm van aanpassing of wijziging van het meubilair. Producten worden altijd horizontaal gemonteerd (liggend op de vloer). De KLANT moet op de montagelocatie elektriciteit hebben voor de voeding van de gebruikte montagegereedschappen.
EMMA sluit geen gas, water of elektriciteit aan. Het is aan de KLANT om een naar behoren geautoriseerde persoon in te huren om deze nutsvoorzieningen aan te sluiten.
Producten die niet bij EMMA zijn gekocht, worden niet gemonteerd.
2.3. ANDERE VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT
De KLANT is verantwoordelijk voor de juistheid van de persoonlijke gegevens op het Contract (naam, achternaam, mobiele telefoon, e-mail, adres, evenals de plaats van montage en de datum en tijd van de montage).
2.4. VERHUISSERVICE
EMMA haalt alleen oude meubels op wanneer dit is gecontracteerd, samen met de levering en montage van de nieuwe meubels.
-
GARANTIES EN WAARBORGEN
Op grond van de bepalingen van Besluitwet nr. 84/2021 van 18 oktober is EMMA verantwoordelijk voor elke niet-naleving die aan het licht kan komen binnen de duur van de vrijwillige garantieperiode van EMMA, zoals verder beschreven in Sectie 9. WETTELIJKE GARANTIE EN VRIJWILLIGE GARANTIE.
In het geval van een conflict tussen de voorwaarden van een productgarantie en deze Algemene Voorwaarden, prevaleren de voorwaarden van de productgarantie.
-
BEËINDIGING VAN LEVERINGS-/MONTAGECONTRACTEN
De betrokken kosten zijn niet van toepassing in geval van onvoorziene omstandigheden of overmacht, mits deze naar behoren kunnen worden bewezen door de KLANT.
-
WETTELIJK HERROEPINGSRECHT
De KLANT heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepalingen, waarbij een klant elke natuurlijke persoon is die een rechtshandeling aangaat voor een doel dat noch aan zijn commerciële noch aan zijn zelfstandige beroepsactiviteit kan worden toegeschreven.
5.1. HERROEPINGSRECHT
De KLANT heeft het recht om binnen veertien dagen zonder opgave van redenen af te zien van dit Contract.
De herroepingstermijn bedraagt veertien dagen vanaf de dag waarop de KLANT of een door de KLANT aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste product in bezit neemt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de KLANT EMMA via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een per post verzonden brief of een e-mail) op de hoogte stellen van het besluit om dit Contract te herroepen. De KLANT kan hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar is hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het dat de KLANT de mededeling betreffende zijn/haar uitoefening van het herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken.
5.2. CONSEQUENCES OF WITHDRAWAL
Indien u zich terugtrekt uit dit Contract, zal EMMA alle betalingen die zij van de KLANT heeft ontvangen, inclusief leveringskosten (met uitzondering van extra kosten ten gevolge van het feit dat de KLANT heeft gekozen voor een andere wijze van levering dan de door EMMA aangeboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag waarop de KLANT het product aantoonbaar heeft geretourneerd, terugbetalen. Voor deze terugbetaling zal EMMA hetzelfde betaalmiddel gebruiken als de KLANT voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met de KLANT is overeengekomen; in geen geval zullen de KLANT kosten in rekening worden gebracht voor deze terugbetaling. EMMA mag weigeren om terug te betalen totdat zij de goederen heeft teruggekregen of totdat de KLANT heeft aangetoond dat zij/hij de goederen heeft teruggezonden, afhankelijk van wat het eerst plaatsvindt.
De KLANT moet de goederen onverwijld en in ieder geval niet later dan veertien dagen vanaf de datum waarop de KLANT EMMA heeft meegedeeld dat zij/hij zich terugtrekt uit dit Contract, aan EMMA retourneren of overhandigen. Deze termijn is gehaald als de KLANT de goederen verstuurt voordat de termijn van veertien dagen is verstreken. EMMA draagt de kosten voor het terugsturen van de producten als de KLANT het door EMMA verstrekte retourlabel of het door EMMA ingeschakelde verzendbedrijf gebruikt. Als de KLANT het retourlabel of het door EMMA ingeschakelde verzendbedrijf niet gebruikt om de goederen terug te sturen, moet hij/zij de kosten voor deze terugzending zelf dragen.
Model voor herroeping:
(Als u de Overeenkomst wilt herroepen, vul dan dit formulier in en stuur het terug.)
Emma Sleep NL B.V
Ik/wij () herroep(en) hierbij de door mij/ons () gesloten Overeenkomst voor de aankoop van de volgende goederen ()/de levering van de volgende dienst ()
-
Besteld op ()/ontvangen op ()
-
Naam van de consument(en)
-
Adres van de consument(en)
-
Handtekening van de consument(en) (alleen indien de kennisgeving op papier wordt gedaan)
-
Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is
-
VRIJWILLIG HERROEPINGSRECHT
De KLANT heeft het wettelijke recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen af te zien van dit Contract.
EMMA biedt echter ook vrijwillig een verlengde periode aan, waarin de KLANT zonder opgave van redenen af kan zien van het aankoopcontract (EMMA's Sleep Trial).
De KLANT mag alleen bepaalde producten in een bundel retourneren, d.w.z. het is niet nodig om alle producten in de bundel te retourneren om bepaalde producten te retourneren. Als de retourzending niet alle producten in de bundel dekt, komt het restitutiebedrag alleen overeen met het bedrag dat is aangegeven in de kolom met de totale prijs van het/de product(en) dat/die wordt/worden geretourneerd.
Dit vrijwillige herroepingsrecht begint na het verstrijken van het wettelijke herroepingsrecht (van 14 dagen) en loopt gedurende een extra periode, die afhankelijk is van de categorie van het product. Hieronder ziet u hoe lang het wettelijke en het vrijwillige herroepingsrecht van EMMA van toepassing is als u producten uit deze productcategorieën koopt:
Productcategorie |
Wettelijke herroepingstermijn vanaf de dag van levering |
Emma’s vrijwillige verlenging van de herroepingstermijn vanaf het einde van de wettelijke herroepingstermijn. |
Totale herroepingstermijn vanaf de datum van levering |
Matrassen |
14 dagen |
86 dagen |
100 dagen |
Toppers |
14 dagen |
86 dagen |
100 dagen |
BSBs |
14 dagen |
86 dagen |
100 dagen |
Slaapbanken |
14 dagen |
86 dagen |
100 dagen |
Bedden |
14 dagen |
86 dagen |
30 dagen |
Slats |
14 dagen |
16 dagen |
30 dagen |
Kussens |
14 dagen |
16 dagen |
30 dagen |
Dekbedden |
14 dagen |
16 dagen |
30 dagen |
Beddengoed en matrasbeschermer |
14 dagen |
16 dagen |
30 dagen |
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet de KLANT ONS via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een per post verzonden brief of een e-mail) op de hoogte stellen van zijn beslissing om de Overeenkomst te herroepen. De KLANT kan hiervoor ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het dat de KLANT uw mededeling over de uitoefening van het herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Indien de KLANT binnen het kader van het herroepingsrecht de Overeenkomst herroept, zal EMMA alle betalingen die zij van de KLANT heeft ontvangen, inclusief leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten ten gevolge van het feit dat de KLANT een andere wijze van levering heeft gekozen dan de door EMMA aangeboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag waarop het product aantoonbaar is geretourneerd, terugbetalen. Voor deze terugbetaling zal EMMA hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat de KLANT heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen met de KLANT; in geen geval worden er kosten in rekening gebracht aan de KLANT voor deze terugbetaling. EMMA mag weigeren om terug te betalen totdat zij de goederen terug heeft ontvangen of totdat de KLANT heeft aangetoond dat zij/hij de goederen heeft teruggezonden, afhankelijk van wat het eerst gebeurt.
Het wettelijk herroepingsrecht wordt niet beïnvloed door naleving van de herroepingsregels van EMMA en blijft hiervan onafhankelijk. Tot de termijn voor het wettelijk herroepingsrecht verstrijkt, gelden uitsluitend de daar vermelde wettelijke voorwaarden. Het herroepingsrecht beperkt ook niet de wettelijke garantierechten van de KLANT, die zij/hij onbeperkt behoudt.
-
WETTELIJKE GARANTIE EN VRIJWILLIGE GARANTIE
Alle door EMMA geleverde producten vallen onder de wettelijke garantie.
Daarnaast profiteert de KLANT ook van een garantie, die vrijwillig door EMMA wordt verstrekt in overeenstemming met dit artikel van de Algemene Voorwaarden ("hierna: Garantie").
7.1. ALGEMENE GARANTIEVOORWAARDEN
De garantieperiode waarnaar in dit artikel van de Algemene Voorwaarden wordt verwezen, begint op de leveringsdatum. De geografische reikwijdte van een garantie onder dit artikel van de Algemene Voorwaarden is Nederland. Als er tijdens de garantieperiode materiaal- of fabricagefouten in uw product optreden, zal EMMA, als garant, naar eigen goeddunken het product kosteloos repareren onder een garantie in overeenstemming met dit artikel van de Algemene Voorwaarden of het product kosteloos omruilen voor een gelijkwaardig product.
Garantieclaims in overeenstemming met dit artikel van de Algemene Voorwaarden zijn uitgesloten in het geval van schade veroorzaakt door ongepast gebruik en gebrek aan of onjuiste verzorging.
Om deze Garantie uit te oefenen, moet de KLANT EMMA op een duidelijke manier op de hoogte stellen van de uitoefening van zijn rechten krachtens de Garantie, evenals de redenen die deze Garantie rechtvaardigen. De KLANT verbindt zich ertoe om EMMA een verklaring te sturen, vergezeld van een of meer foto's van het product dat het onderwerp is van de Garantieclaim.
De voorwaarde voor het indienen van een Garantieclaim in overeenstemming met dit Artikel van de Algemene Voorwaarden is dat EMMA de Garantieclaim kan verifiëren (bijvoorbeeld door de producten te verzenden).
Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat het product niet beschadigd is tijdens het transport wanneer het wordt geretourneerd, door het veilig te verpakken. Redelijke verzendkosten worden door EMMA vergoed. De toepassing van de Garantie van het product vindt plaats zonder kosten voor de KLANT.
Bij het retourneren van het product moet een kopie van de factuur worden bijgevoegd, zodat EMMA kan controleren of de Garantieperiode is gerespecteerd. Zonder een kopie van de factuur kan EMMA de Garantie niet accepteren. De naam en het adres van EMMA moeten ook worden vermeld als deze informatie niet op de kopie van de factuur staat.
Alle claims onder deze Sectie moeten per post worden ingediend bij Kamperfoelie 8, 2262AE Leidschendam, of per e-mail naar emmawinkel.nl.support@emma-sleep.com -
De vervanging van een niet-conform product heeft niet tot gevolg dat de Garantieperiode wordt verlengd.
De Garantie in overeenstemming met dit Artikel van de Algemene Voorwaarden beperkt niet de wettelijke garantierechten in het geval van gebreken (nakoming, intrekking of vermindering, schadevergoeding), die kosteloos kunnen worden geclaimd.
7.2. SPECIALE GARANTIEVOORWAARDEN VOOR MATRASSEN
EMMA verleent 10 jaar garantie op alle Emma-matrassen, die betrekking hebben op de vorm en duurzaamheid van de basismaterialen. Deze garantie is van toepassing op scheuren, deuken of schade aan het schuim die optreden ondanks correct en passend gebruik en defecten in de sluiting als gevolg van productiefouten.
De garantie voor matrassen in overeenstemming met subsectie 2 van dit artikel van de algemene voorwaarden is niet van toepassing:
In het geval van retourzendingen/ruilingen vanwege persoonlijke comfortvoorkeuren.
Voor schade veroorzaakt door externe invloeden zoals sneden, brandwonden, scheuren, vloeistoffen of vlekken.
Voor EMMA-matrassen die niet door een officiële dealer zijn verkocht.
Voor EMMA-matrassen die niet als nieuw zijn verkocht.
Voor normale slijtage als gevolg van het beoogde gebruik van de matras.
Voor elke EMMA-matras die privé is doorverkocht.
De KLANT moet de matras binnen 4 weken na ontvangst openen, zodat deze zijn definitieve vorm terugkrijgt. Als de KLANT hier niet binnen de bovengenoemde periode aan voldoet, behoudt EMMA zich het recht voor om de KLANT niet te vergoeden voor het bestaan van een productdefect of om de KLANT een nieuw product te sturen ter vervanging van het origineel.
De garantie voor matrassen onder subsectie 2 van dit artikel van de Algemene voorwaarden omvat niet de vervanging van onbeschadigde onderdelen van de matrassen.
Om een vlotte verwerking van de garantieclaim te garanderen, wordt de KLANT verzocht om de juiste foto's van het betreffende product te verstrekken.
EMMA raadt ook aan om matrassen die direct op de vloer zijn geplaatst, regelmatig te luchten (alleen schone en droge oppervlakken).
7.3. SPECIALE GARANTIEVOORWAARDEN VOOR BOXSPRINGBEDDEN, SLAAPBANKEN, ANDERE BEDDEN EN LATTEN
EMMA verleent 10 jaar garantie op boxspringbedden, inclusief de bijbehorende matrassen. EMMA geeft 5 jaar garantie op bedden die geen boxspringbedden zijn. EMMA geeft 2 jaar garantie op lattenbodems. EMMA geeft 3 jaar garantie op slaapbanken.
De garanties volgens deze paragraaf 3 van dit artikel van de Algemene Voorwaarden zijn niet van toepassing:
-
In het geval van retourzendingen/ruilingen vanwege persoonlijke comfortvoorkeuren.
-
Voor schade veroorzaakt door externe invloeden zoals sneden, brandwonden, scheuren, vloeistoffen of vlekken.
-
Voor EMMA-producten die niet door een officiële verkoper zijn verkocht.
-
Voor EMMA-producten die niet als nieuw zijn verkocht.
-
Voor normale slijtage als gevolg van het beoogde gebruik van het product.
-
Voor elk EMMA-product dat privé is doorverkocht.
-
Om een vlotte afhandeling van de garantieclaim te garanderen, wordt de KLANT verzocht de juiste foto's van het betreffende product te verstrekken.
7.4. SPECIALE GARANTIEVOORWAARDEN VOOR KUSSENS
EMMA verleent 2 jaar garantie op alle Emma kussens.
De garantie voor kussens volgens deze paragraaf 4 van dit artikel van de Algemene voorwaarden is niet van toepassing:
In geval van retournering/ruiling vanwege persoonlijke comfortvoorkeuren.
Schade veroorzaakt door externe invloeden zoals sneden, brandwonden, scheuren, vloeistoffen of vlekken.
-
Voor EMMA kussens die niet door een officiële dealer zijn verkocht.
-
Voor EMMA kussens die niet als nieuw zijn verkocht.
-
Voor normale slijtage als gevolg van het beoogde gebruik van de kussens.
-
Voor elk EMMA product dat privé is doorverkocht.
7.5. SPECIALE GARANTIEVOORWAARDEN VOOR MATRAS TOPPERS
EMMA biedt 2 jaar garantie op alle Emma matras toppers.
De garantie voor matrastoppers volgens deze paragraaf 5 van dit artikel van de Algemene Voorwaarden is niet van toepassing:
In geval van retournering/ruiling vanwege persoonlijke comfortvoorkeuren.
Schade veroorzaakt door externe invloeden zoals sneden, brandwonden, scheuren, vloeistoffen of vlekken.
-
Voor Emma matrastoppers die niet door een officiële dealer zijn verkocht.
-
Voor Emma matrastoppers die niet als nieuw zijn verkocht.
-
Voor normale slijtage als gevolg van het beoogde gebruik van de matrastoppers.
-
Voor elk product dat privé is doorverkocht.
7.6. SPECIALE GARANTIEVOORWAARDEN VOOR DEKBEDDEN, BEDLINNEN EN MATRASBESCHERMERS
EMMA biedt 2 jaar garantie op dekbedden, bedlinnen en matrasbeschermers.
De garantie voor Emma dekbedden, bedlinnen en matrasbeschermers volgens deze paragraaf 6 van dit artikel van de Algemene voorwaarden is niet van toepassing op:
Retourzendingen/ruilingen vanwege persoonlijke comfortvoorkeuren.
Schade veroorzaakt door externe invloeden zoals sneden, brandwonden, scheuren, vloeistoffen of vlekken.
Voor EMMA dekbedden, bedlinnen en matrasbeschermers die niet door een officiële dealer zijn verkocht.
Voor EMMA dekbedden, bedlinnen en matrasbeschermers die niet als nieuw zijn verkocht.
Voor normale slijtage als gevolg van het beoogde gebruik van EMMA dekbedden, bedlinnen en matrasbeschermers.
Voor elk EMMA product dat privé is doorverkocht.
-
VERTROUWELIJKHEID EN VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS
De verwerking van persoonsgegevens door EMMA voldoet aan de geldende wetgeving inzake gegevensbescherming, namelijk Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van hun persoonsgegevens en het vrije verkeer van die gegevens ("Algemene Verordening Gegevensbescherming"), evenals andere toepasselijke EU- en nationale wetgeving.
De persoonsgegevens die door de KLANT worden verstrekt bij het contracteren van diensten, worden door EMMA verwerkt voor de doeleinden die in deze Algemene Voorwaarden zijn vastgelegd en in overeenstemming met het privacybeleid van EMMA.
-
KLACHTEN & SERVICE NA VERKOOP
De KLANT kan eventuele klachten per e-mail naar EMMA sturen op het volgende postadres emmawinkel.nl.support@emma-sleep.com of per post naar het volgende adres Kamperfoelie 8, 2262AE Leidschendam.
De KLANT kan ook rechtstreeks naar een van de EMMA-winkels gaan om zijn klacht in te dienen.
Voor After Sales-service moet u naar de Klantenservice in een van de EMMA-winkels gaan. U kunt ook bellen met onze Klantenservice op emmawinkel.nl.support@emma-sleep.com (maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00 uur) en u krijgt de nodige instructies om de assistentie te krijgen die u nodig hebt.
-
TOEPASSELIJK RECHT EN JURISDICTIE
Alle geschillen tussen de Partijen die voortvloeien uit of verband houden met dit Contract, worden beslecht door de Nederlandse wet. Alle kwesties of rechtszaken die voortvloeien uit de handhaving, interpretatie, integratie of uitvoering van dit Contract, wanneer deze niet door de Partijen kunnen worden beslecht, worden voorgelegd aan de rechtbanken van Amsterdam. Informatie over consumentenrechten kan worden verkregen door een beroep te doen op alternatieve geschillenbeslechting voor consumentengeschillenentiteiten. In het geval van een consumentengeschil kan de KLANT de kwestie voorleggen aan het netwerk van arbitragecentra voor consumentengeschillen die bevoegd zijn om activiteiten van informatie, bemiddeling en arbitrage van consumentengeschillen uit te voeren.
De KLANT verklaart dat hij deze algemene voorwaarden begrijpt en volledig en zonder voorbehoud accepteert.